فُلک آرت

فُلک آرت

..«یار مردان خدا باش که در کشتی نوح»..
.«هست خاکی که به آبی نخرد طوفان را».

آخرین نظرات

1 :. حرف اول

سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۴ ب.ظ
بسم رب الشهداء و الصدیقین

1

مدت مدیدی است که در سکوت غرق شده ام و مدام حرف می زنم؛ شاید یک سال، و یا ده سال و یا بیشتر. خانه ام خیلی وقت بود که آب و جارو نشده بود و هیچ چیز سر جایش نبود.
آدم اگر خانه اش را تمیز نکند، باز هم می تواند زندگی کند، اما روزی خواهد رسید که دیگر در خانه جای نشستن پیدا نشود که بتوان میهمان را در آن پذیرایی کرد. من هم از خانه ای که تمیز نباشد، بدم می آید.
این شد که دست به کار شدم، پاچه ورمالیدم، جامه کار تن کردم، آب و جارو زدم و مهیای ورود میهمان شدم؛
«شهدا، به خانه من خوش آمدید»

پی نوشت:
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی